سرهنگ نادر رحمانی درون گفت‌وگو با تسنیم، پلیس راهور هواشناسی بارش برف را پیش بینی نکرده بود با اعلام خبر اتمام بارش‌های شب گذشته درون برخی محورهای شمالی کشور اظهار کرد: پلیس راهور هواشناسی بارش برف را پیش بینی نکرده بود از نیمـه شب گذشته کولاک شدید و بارش برف درون محور هراز و برخی از محورهای دیگر گزارش شد کـه از صبح امروز این بارش‌ها خاتمـه یـافت و در حال حاضر تردد درون هراز و سایر محورها درون جریـان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا افزود: با توجه بـه پیش بینی سازمان هواشناسی کشور درون خصوص آغاز بارش برف و باران درون استان‌های نیمـه شمالی کشور، پلیس راهور ناجا به منظور نیمـه هفته آینده، برنامـه‌ریزی‌های لازم را انجام داده و هشدارهای لازم را بـه پلیس راه‌های استان‌های شمالی، شمال غربی و شمال شرقی کشور داده است.

وی با بیـان اینکه پلیس راه آمادگی کامل به منظور مواجهه با موج بارشی پیش بینی شده درون اواسط هفته آینده را دارد گفت: با توجه بـه بارش برف و باران درون اواسط هفته آینده، لازم هست تمام هموطنانی کـه قصد تردد بـه گردنـه‌ها و محورهای برفگیر را دارند و در استان‌های شمالی، شمال غربی و شمال شرقی تردد خواهند داشت، حتماً زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی را بـه همراه داشته باشند که تا خدای ناکرده درون صورت مواجهه با کولاک و برف، با مشکل مواجه نشوند.

رحمانی خاطرنشان کرد: بر این اساس پلیس راه درون استان‌های مذکور هماهنگی‌های لازم با سایر دستگاه‌ها از جمله سازمان راهداری را انجام داده که تا خدای ناکرده پاکسازی معابر و جاده‌ها دچار مشکل نباشیم.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، احتمال لغو یـا تعویق محدودیت ترافیکی درون جاده چالوس و یکطرفه شدن این محور به منظور عصر امروز وجود دارد.

. پلیس راهور هواشناسی بارش برف را پیش بینی نکرده بود . پلیس راهور هواشناسی بارش برف را پیش بینی نکرده بود




[پلیس راهور: آمادگی مواجهه با بارش‌های هفته آینده را داریم پلیس راهور هواشناسی بارش برف را پیش بینی نکرده بود]

نویسنده و منبع | تاریخ انتشار: Wed, 20 Jun 2018 03:58:00 +0000